Lehed

kolmapäev, 2. juuli 2014

Kiire söök

Olen ikka krooniline- kõige keerulisem on retseptivalik! Miks ma siis end kätte ei võta? Võiksin ju otsida välja huvitavaid retsepte ja siis neid järjest teha? Eelmisel suvel Halliki tegi seda minu eest. Väga mugav oli. Aga igal  õhtul olen taas fakti ees, et pole ideesid... Rimist leidsin lehe projekt: Kokka kodus raames. Midagi sarnast olen küll teinud, aga vähemalt kiire ja maitsev tulem. Valmistusajaks on antud 40 minutit, aga tegelikult kulus umbes 20 minutit.

Kanaroog nuudlitega.

Kastmeks:
1 sl kooritud ja riivitud ingverijuurt või 2 sl ingveripastat
2 purustatud küüslauguküünt või 1 sl küüslaugupüreed
3 sl  ketšupit
2 sl austrikastet (asendasin kalakastmega)
2 sl sojakastet

Nuudlitele:
1 sl õli
2 kana rinnafileed
2 pikka peenikest punast paprikat või 1 suur punane paprika
1 pakk munanuudleid
1 karbitäis idusid
1 kimp rohelist sibulat

Sega kastmeained 3 sl veega ja jäta ootele. Õli pannil kuumaks ja prae tükeldatud filee kergelt jumekaks. Lisa tükeldatud paprika ja prae veel 1- 2 minutit. Vala juurde kaste ja sega, kuni pannitäis keeb. Keeda nuudlid vastavalt pakil olevale õpetusele, nõruta ja sega hulka idud ja pikuti peeneks lõigatud sibul. Kui idud on kergelt kuumenenud, siis sega kastmega.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar