Lehed

neljapäev, 4. juuli 2013

Algus...


Siin ma nüüd siis olen...
Blogimise mõtte pani pähe mu vanem tütar, kui tegi oma gümnaasiumi lõpueksameid-
"Lõpetan kooli ja teen Sulle käsitööblogi."

Ei sündinud sellest aga miskit (nüüd lapsel juba baka- kraad käes)

Enne jaani küsis teine tütar, miks ma ei blogi oma kokkamisi? Tundus hea mõte- kui korralikult ka retsepti juurde kirjutan, saaks ühte kohta koondada kogu andmebaasi. Muidu alati kaovad kõik maitsvad toitude õpetused kuhugi. Kuid kas mul jätkub püsivust?

Ja siit ta siis tuleb!

PS. Miks Klonkström? Kunagi ammu- ammu (arvata, et 1982 aastal?) mõtlesid kaks kooliplikat välja uue naljaka sõna. Kui netis on olnud vaja kasutajanime, olen ikka seda kena sõna kasutanud.






RIISI- PEEDI- HAKKLIHAMÖGIN (03. 07. 2013)

Idee tuli menuu.ee lehelt "Ühepajatoit peediga". Aga ma kohe üldse ei tahtnud täpselt sama teha. Niisiis minu kiirem variant tuli selline-

250 g hakklihasegu
1 pakk külmutatud boršši
1 pisike suvikõrvits
1 kl riisi
pipart, soola

Praadisin hakkliha potis õliga, lisasin suvikõrvitsatükid ja hautasin veidi. Kallasin peale 1 liitri vett ja boršisegu. Lasin keema ja siis keerasin pliidi kinni. Haudus kaane all pehmeks - umbes 30 minutit. Siis maitsestasin soola ja pipraga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar